Trött natt!

Sonen vill itne riktigt sova på nätterna, inte för att han är hungrig, för det är ingen idé att ta upp honom och försöka mata honom, men han vaknar några gånger per natt så då måste man kliva upp och stoppa in nappen i munnen på honom, så somnar han om direkt. Men bara det sliter ju på mammasömnen, dessutom är det en matning per natt också.... pust! Och när man helammar så är det ju liksom kört att få nån avlastning också, dessutom har jag en make som sover extremt djupt, typ ingenting kan få liv i honom när han sover så det är ingen idé att tro att man ska få nån avlastning på napp-i-stoppandet heller. Vad göra?! Hur kan man få den lilla plutten att sova gott på natten tro?! Funderade ett tag på om jag ska sova nere en natt så att maken får vakna och stoppa i pluggen liksom, men då kommer jag ändå inte kunna sova för jag litar nog inte på att han vaknar även om han har hela ansvaret. Jag tänker mig då att han skulle kunna komma ner med Ossian när det är matdags och sen ta resten av ansvaret.
2009-07-13 @ 13:20:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback