Tråkväder

Eftersom det är så tråkigt väder så sitter jag inne och surfar på Ellos och funderar på att beställa kläder. Men är skitjobbigt juh eftersom jag inte riktigt vet vilken storlek jag har efter att plutten föddes. Har konsaterat att mjölkstinna boobisar gör att jag inte kan ha några klänningar från förra sommaren. Bläh! Dessutom har mina höfter inte krympt ihop sig, eller är det bäckenet (?), fast jag aldrig pressade ut den lilla plutten så är dom tydligen bredare ändå. Och som om inte det vore nog så har min gigantiska gravidmage gjort att jag har en liten hudpung mitt på maggen... Suck! Men den krymper väl förhoppningsvis ihop sig om ett tag! Mitt motto är: Nio(tio) månader upp, nio månader ner! Fast det känns lite deppigt såhär när man inte kan ha några kläder.

Men det var det ju värt eftersom jag fick världens underbaraste unge



Såhär liten var plutten när han var 4 dagar gammal. Skrutt!!! Och nu måste jag börja använda strlk 74 i bodies på honom. Långskrutt!!!!
2009-07-10 @ 21:43:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback