Minisemester

Lilla familjen har åkt på semester. Blev en rätt jobbig dag igår, med lång resa efter BVC, men till slut kom vi fram. Sonen var grinig bara sista biten för han var ju HUNGRIG!!! och mamma vägrade slänga fram tissarna bara sådär eftersom vi ville komma fram nån gång. (Nej jag plågade honom inte, han var inte såååå hungrig, halvsov lite faktiskt.) Har med oss resesängen, men eftersom han var lite uppjagad så fick han sova med mig istället (pappa förpassad till madrass på golvet, hehe) och sov faktiskt från ca 01-06.30. Skönt! Fast jag var ändå sliten eftersom det var den tid som jag sov också.

Vi är iaf och hälsar på moffa...jaaa Osssians moffa alltså. Premiärbesöket! Idag har vi varit en tur på stan och presentats med lite kläder och en speldosa i form av elefant i roliga färger. Vi är redan less på Blinka lilla stjärna! Jag fyndade också ett par byxor och två bodies på REA. Så nu fortsätter minisemestern hos moffa och vi blir borta nästan hela veckan.
2009-07-21 @ 18:08:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kisse

ja man kan ju undra om han kommer ihåg ljudet, de flesta bebisarna brukar ju vara rätt nöjda när dom sitter med gravida åxå.. slump eller känner de igen känslan, ljudet kan man ju undra :)



Rätt tungt på magen med en tio kilons klump där åxå... otroligt nog sover min unge nu då han inte sovit någon middag idag, blir spännande natt ;)

2009-07-21 @ 19:50:06
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Kisse

skönt att resan ändå gick bra!

2009-07-21 @ 19:50:43
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback