Min födelsedaaaaa

Var igår. Fick massa trevliga pressysar och dagen gick i blommigt tema. Fick bl. a. en blommig trädgårdshatt (tack maken min) som jag ska ha på mig när jag är ute och påtar i jorden, eller bara ändå. Skönt värre att ha sen när solen gassar. Just nu känns solen väldigt avlägsen ändå, det bara regnar och regnar. Fast det är sånt här mysigt väder som gör att man vill sitta inne med en god bok och bara mysa. Idag myste vi inne med Alfapet, jag, J och J. Jag vann..hehe. När det gäller sällskapsspel brukar jag varken vara en god vinnare eller en god förlorare...det ligger i släkten har jag för mig. Men jag älskar att spela!
2009-07-10 @ 16:41:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback