Inge regn!

Skönt att det inte har regnat på två dagar nu, fast vädret är lite småkonstigt ändå. Varmt enda sekunden och iskalla vindar nästa. Inatt när jag vaknade o skulle amma Ossian var det så jäkla kallt att jag knappt tog mig ur sängen, så lillplutten fick liggamma under täcket, för jag pallade inte att sitta upp när det var så kallt. Det ledde såklart till att vi somnade så båda två, men det kan ju vara mysigt att sova tillsammans ibland också. Hela familjen tog sovmorgon imorse, och sen blev det jättestressigt med Projekt Städa eftersom vi skulle få finbesök, men besöket ringde och sa att de inte skulle komma så då kunde vi ta det lite lugnt. Skönt! Fast synd såklart att vi blev utan trevligt besök!

Fortsatte prova min matberedare imorse när jag gjorde en smoothie med havregryn, men borde nog ha mixat frukten först för det blev lite grötigt innan frukten hann bli ordentligt mixad.

Resten av dagen har vi bara poat på litegranna. Jag och maken var ute på barnvagnsprommis förut när sonen skulle sova. Det var länge sedan, och välbehövligt att göra tillsammans!
2009-07-12 @ 18:06:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback