*host host*

Har en jäkla hosta som vägrar släppa. Rossel ner i luftrören och jobbigt att andas när jag anstränger mig. Dessutom är det ju kört med allt vad hostmedicin heter eftersom att jag helammar och dessutom inte har fått ordning på det där med att pumpa ur, så har ingen reserv åt lillkisen heller. Då härdar jag hellre ut än att ta massa medicin och ge honom ersättning. Vill inte börja rucka på en amning som funkar bra. Så det blir till att dricka massor av the och så ska jag in på apoteket idag och kolla om dom har nåt som jag kan ta, fast jag ammar.

Igår sket jag dock högaktningsfullt i hostan..hehe. Vi for in och slängde ett lass sopor på tippen o passade på att gå på Dollar(som nu hade öppet när vi kom). Hittade nåt block, stumpor åt lille mannen, lite potpurri o lite annat grejs. Det var inte svårt att hitta Ossian inne på affären iaf, farfar "kidnappade" honom på en gång och körde iväg med honom, men det hördes hela tiden vart dom var nånstans eftersom Ossian envisades med att köra sitt fågelljud hela tiden. Hihi sötunge!!!
2009-07-28 @ 12:53:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback