Hos mommo!

Just nu är vi nere och hälsar på Ossians mormor ett tag och bara slappar. Superskönt är det. Idag var vi på Birsta och skulle shoppa loss, men hann inte med så mycket eftersom vi segade oss hela morgonen. Så när vi kom dit var det dags att äta och sedan skulle sonen äta, sen hade jag bokat klipptid så nu är man nyfriserad och allt. Blev först inte sådär jättenöjd, tyckte hon kunde ha klippt mer, men börjar tycka att det är rätt bra ändå, men tror fortfarande att det hade varit skönt om det bara hade varit liiiiite kortare.

Sen for vi och handlade min födelsedagspressy en dag i förväg för Hipp Hurra imorrn är min födelsedaaaaaa! Fick välja ut en matberedare med blender/mixer på också. Tjoho! Så nu kan jag fixa smoothies, rårakor och annat gotta utan krångel och dessutom blir det ju superbra när man ska börja kocka barnmat!
2009-07-08 @ 19:58:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kisse

GRATTIS på födelsedagen (igen) hoppas dagen varit bra, trots regnandet ;)

2009-07-09 @ 14:41:43
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback