God morgon!

Väcktes av att Ossian låg i sin säng och pratade. Blablablaaaaaa...typ. ;) Lät honom ligga ett tag eftersom han var supernöjd, sen gick jag för att hämta honom och möts av världens leende. Hur trött man än är på morgonen så blir man då pigg när man ser det där leendet!

Vi har varit uppe ett tag, men maken fick feber inatt efter en dramatisk räddning då han fick hoppa i ån och rädda hunden. Hundarna brukar bada i ån nedanför oss för jämnan, men just nu är det rätt strömt och mycket vatten eftersom det har regnat så mycket så Nike orkade inte riktigt med, så Jim fick hoppa i efter henne. Tur att allt gick bra! Sonen blev lite småtrött runt nio så jag la honom uppe i sängen där han konverserade länge och väl med pappsen...sen slocknade han. Hehe. Inte lätt att vara liten. Så nu har jag lite egentid framför datorn medans männen sover. Ska dra fram snabeldraken för en liten tur strax och diska lite koppar från gårdagens kaffekalas nere i paddocken medans vi stängslade om!
2009-07-27 @ 09:34:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kisse

Ja visst är det skönt att komma hem efter att ha varit borta ett par dagar, det bästa med att sitta här i husvagnen är ju att dte blir vila, vila oh vila för det finsn inget annat att göra... jaga Filip fast på mindre yta ;) Tyvärr inte så bra att vara ute här då det går en väg precis utanför men så myket mygg så spelar inte så stor roll. Gör min son beroende av tv istället ;)

2009-07-27 @ 15:09:50
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback