Firat bröllopsdag!

Igår firade vi som sagt bröllopsdag. Firade genom att sälja bort skruttaudin!!! Tjohotjoho! Så nu är det nytt bilköp som väntar, audin ska tydligen skeppas till Litauen och fixas iordning. Spännande värre om den ens tar sig dit, den har ju gått över 40 000mil o är en bensinare....

Sedan firade vi på riktigt. Åkte upp på vårdkasen i Härnta en sväng och tittade på utsikten, sedan begav vi oss till Hornöberget för middag. Myspys. Ossian fick följa med, men bestämde sig såklart för att han inte alls ville sova, det var ju mycket mer spännande att vara med och titta på allt och varje gång servitrisen gick förbi så skulle han titta dit. Såklart att han inte behövde sova, men han kan ju inte sitta heller, vilket medförde att jag var tvungen att ha honom i famnen, för han var ju dessutom trött långt efter sin vanliga sovtid. Lite jobbigt att äta med en bebbe i famnen, det vet ni alla som har provat. Men gick hyfsat och vi hade det mysigt ändå hela familjen. Så fort vi la ner honom i vagnen och gick ut därifrån så slocknade han typ, så vi var kvar ett tag och satt ute och bara myste, jag och Jim. Sedan var det bara att packa över honom i bilen o åka hem, sedan över till sängen och han somnade om utan problem. Så skönt! Vaknade runt 23.30 och ville ha lite käk, vilket var lagom för det var precis då vi var på väg i säng. Så fick mat o vaknade sen bara en gång inatt för matning. Tjoho... halv 6. Fast jag fick kliva upp och ploppa i nappisen en gång också eftersom jag lyckades väcka honom med min nattliga hostattack...men då var jag ju som liksom redan vaken. Sedan tog lille herrn sovmorgon och väckte oss runt 8, så hela familjen myste i sängen ett tag medan sonen åt frukost och så...

Nu sover han förmiddagslur och vi håller på och packar ihop oss lite (eller ja, jag sitter ju här). Ska ner till Birsta och lämna tillbaka våran 6 månader gamla teve som har pajjat. Morr!
2009-07-29 @ 10:37:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback