Bröllopsdag

Idag firar jag bröllopsdag med min kära make♥...fast just nu hamnade vi i världens debatt om vilken mat som skulle ätas och vem som hade sagt vad och varför jag inte kan bestämma mig... Ja sånt hör ju till vardagen som gift också, att man inte alltid är överrens. Ibland har man riktigt rejäla kriser också, men om/när man klarar sig igenom dom så vet man att det gör förhållandet starkare och i slutändan älskar man varandra! framförallt när man får småbarn kan det bli tungt att ha ett bra förhållande, för det sliter såklart. Dels är det en tredje person som är inblandad i förhållandet och som kräver väääldigt mycket uppmärksamhet. Och dessutom blir man ganska sliten när man får dåligt med sömn, för bebben har ju en tendens att vakna för matpåfyllning några gånger per natt.

Hur som helst så är det idag två år sedan vi gifte oss. En helt underbar dag som vi fick fira med släkt och vänner! Tack alla för att ni gjorde det till en oförglömlig dag!

  
2009-07-28 @ 11:38:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kisse

Grattis på bröllopsdagen, herre gud var fort tiden går!!! 2 år... ja och själv är man ju tjock igen då ;)

2009-07-28 @ 16:53:50
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Tant Yay

Grattis!!! wehooooo :)

2009-07-29 @ 12:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback