Seg måndag!

I natt dög inte pappalukten heller tydligen, för blev ett skrikkalas utan dess like mellan 3 och 4 i natt ungefär. Letade efter mamma och var grinig. Men Jim lyckades få honom att somna om, och jag "gömde" mig nere. Får se hur vi gör i natt. Vill ju att han ska acceptera att på natten är det ingen mat.

Idag har vi bara segat iaf. Blev lite missförstånd imorse så det slutade med att jag fick släppa ut hästarna. Inget större problem, utom att jag måste släpa med mig Ossian ut. Funderade på att vänta tills han hade somnat om, men drog istället på honom overallen över jamisen och på med vantar och mössa, ner i vagnen och ut. Släpade ut en höbal i hagen med vagnen i andra handen, men sedan kunde jag parkera lillfisen medans jag gick ut med hästarna. Den lilla rymmaren fick vara kvar inne dock. Sedan gick vi in och la oss och myste och sov en stund...närmare bestämt nästan till 12. Gaaaah! Men mysigt var det. Åt lunch och gick över till grannen, där Ossian mest var gnällig medans jag surrade och drack kaffe. Han har ju kommit på att det är jättespännande att resa sig upp med mammas (eller nån annans) hjälp så det ska göras HELA tiden. Vi gick hem och fisen somnade i vagnen, så jag passade på att mocka. Sen kom pappsen hem och det blev middag och nu sover fisen, förhoppningsvis gott, för natten.

Och igen blev det ett sånt där trist inlägg om bla bla bla...idag har vi gjort. Men nån kanske tycker att det är kul att läsa. ;)
2009-12-14 @ 20:14:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Ge inte upp nu!

Lovar att de funkar om en eller 3 nätter till.

För så brukar de vara första gången alltid bra andra och tredje inte nå bra men sen brukar de funka bra!



Lycka Till!

Kram

2009-12-14 @ 23:04:36
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback