MMS-bloggningen!

Jupp. Har MMSbloggat lite. Är ju smidigare det än att hålla på att ladda upp bilder från kameran till datorn...Hehe. har iaf fyndat en till barnvagn av min kära granne. Hon hade köpt en ny "riktig" sittvagn, så hon skulle lägga ut sin på blocket för en billig peng...om inte jag ville köpa den. Så då slog vi till. Superbra blir det att ha på resa till våren, om jag å mami ska dra utomlands med Ossian i släptåg. Den är i begagnat skick, men den var för ett sånt bra pris så det gör inget, gör inget om det pajjar på flyget eller nåt heller. Kan säkert sälja den för samma peng igen sen också om jag skulle vilja.

Var fläng igår, ner till Huddik. Körde hem i snöstorm, men hem kom vi iaf!
2009-12-27 @ 20:17:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback