Marknad igen.

Idag har vi varit på marknad igen. Det var trevligt, men kallt. Dessutom kom mormor upp från Sundsvall så hon och Ossian (och vi med) fick träffas lite. Trevligt värre.

I natt gjorde jag en "värsting" och sov nere i gästrummet. Och tro att Ossian faktiskt sov mycket bättre. Ingen hysteri och skrik efter amningen, utan bara två vakningar med napp-i-petning. Skönt för pappsen, och för mig. Och för Ossian att sova lite bättre, för han blir ju inte heller pigg av att sova dåligt på natten. Vaknade runt 6 och ville äta då, men det var ju helt OK så Jim kom ner med honom till mig så han fick amma och sedan var jag vaken med honom en sväng innan vi gick upp till pappsen och kröp ner i sängen och sov en timme till. Mysigt värre! Så blir nog gästrummet för mig i natt också, så hoppas vi på en lika bra natt och att Ossian snart "glömmer bort" att han vill amma på natten!
2009-12-13 @ 17:30:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KateWellings

Kallt - JA! Trångt - JA! Det var till och med mindre folk i Birsta tror jag :) Trist att det var så rörigt att vi bara tappade bort varandra hela tiden, men vi kan väl ta en fika någon kväll innan jul kanske?? Kisses!

2009-12-13 @ 21:23:23
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback