Kupong City

Hade en heldag igår. Åkte buss för första gången med Ossian och det gick superbra. Den lilla fisen somnade i sin vagn på bussen och sov sedan när jag prommade från bussen till BVC. Passade på att ta svinsprutan när vi var där, så sen ska han bara tillbaka för sin andra dos i januari. Dessutom var vägning pch mätning på schemat och jag kan meddela att stora grabben nu är 75,5cm lång och väger 9,8kg. Jeppjepp!

Sedan blev det da på stan med Jossan och Jonte. Jag hittade ett par snygga jeanslegging(äntligen!) som satt superbra. Underbart! Träffade också på bästaste Fia och Åsa och tog en prommis med Åsa när hon skulle hem eftersom jag fick vänta på karln min som jobbade över. Sedan var storhandling på schemat, och då menar jag STORhandling. Välling och blöjor och massa annat gojs. Men jag hade minnsann utrustat mig med kuponer så det hette duga. Dessutom hade vi pant och premiechecken. Så jag tror att jag fick 300kr rabatt innan det var klart. Inte helt fel. Ibland blir det ju så att man köper grejer bara för rabatten och så är det nåt som man inte behöver egentligen, men nu köpte vi ta mig tusan ingenting onödigt. Slog dessutom till på ett par fårskinnstofflor åt Ossian eftersom vi har så kalla golv.
2009-12-10 @ 11:14:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

Leggins.. visst e det det bäästa! :) klockrent att det finns i alla utseenden nu.. ;)

Kram/Jo

2009-12-10 @ 13:41:14
URL: http://jojjounderhundra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback