Handlat klappar!

Varit hos mommo hela helgen och varit inte mindre än två svängar på Birsta. Dessutom en sväng på staden idag. Så nu tror jag klappköpen är färdiga för i år. Ossian får två stora klappar av oss och en del små som vi shoppade loss på IKEA. Och supertack till värdlens bästa morfar som såg till att vi kunde shoppa loss en Voksiåkpåse åt Ossian. Dyrt, men jäklar vad bra. Idag när vi var på stan så hade han inte ens overallen på sig, och han var ändå varm som attan. Blir nog supersmidigt när man bara har lärt sig knytningen, men måste säga att jag inte tycker det är så bökigt att knyta ändå, går lika snabbt som att krångla upp dragkedjan.

Hört på Toy's R Us:

Jag - Ursäkta, kan jag få komma fram här...
Pojke ca 5 år- Ska du ha det pappret?! Varför ska du ha det pappret?
Jag - För att jag har ett sånt stort paket så jag behöver stort papper.
Pojke ca 5 år- Men varför ska du ha DET pappret?
Jag - För att paketet är så stort.
Pojke ca 5 år- Men kan du inte ta det andra pappret istället?!
Mamma - Tyst nu! Det är för att paketet är så stort, inga mer frågor nu!
Pojke ca 5 år- Men nu har ju bäbisen sett vad den ska få!
Jag - Jo, men det gör inte så mycket.
Pojke ca 5 år- Vilket stort paket han ska få.
Jag - Ja, men tänk då vilken tur att det fanns så stort papper.
2009-12-21 @ 21:12:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Nu har Tant startat en såndär galet enkel tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/en-sandar-galet-enkel-tavling-igen.html



..med chans att vinna finfina Elodie Details paket! =)

2009-12-22 @ 08:50:15
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback