Blottare!

Råkade visst blotta en bit av makens ben i förra inlägget. Inga bikinibilder på mig alltså, men dock en bit morgonrock och ett nyduschat mansben... Och en katt! Väldigt bra kvalité på dom där MMSbilderna...väldigt.

Sitter inne och dricker kaffe jag, fast jag helst skulle velat vara ute. Men det är -20 ute och då vill jag inte lägga Ossian för att sova ute, vilken hubertbra sovpåse han än har. Kinderna blir ju attans kalla, och man vet ju själv att det blir lite jobbigt att andas när det är kallt. Så då blir jag förpassad till att vara inne jag också. Blir ju lite omständigt att pälsa på sig alla kläder och gå ut, bara för att springa in igen om man hör nåt på monitorn. framförallt om man har på sig illaluktande(eler godluktande om man frågar en del) stallkläder. Dessutom hör jag att han hostar en del, så då vet jag inte om han kommer sova så länge. Plutten! Han vill nog helst sova ute han med, sover ju så rackarns bra ute i sin vagn, och jag är superglad att jag faktiskt har den möjligheten att lägga ut honom att sova.

Maken är ute iaf. Och hundarna. Bus på hög nivå ett tag, sedan blir dom trötta och plumsar runt lite lojt i snön men sen sätter dom fart igen. Kul att dom har varandra! Men jag blir inne. Ingen frisk luft för mig...höhö. Har nog att sysselsätta mig med här inne iaf. Kanske pälsar jag på mig och sonen sedan när han vaknat och går ut en liten stund. För en liten stund kan man ju vara ute...iaf...

2009-12-29 @ 13:45:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback