Barnvaktande!

Jupp, vi tog ju barnvakt ändå i fredags. Men Jim fick hålla sig på den nyktra sidan och så åkte vi hem. Bara utifall att liksom... Jag höll mig dock inte nykter...höhö. Men roligt värre hade jag, och stiftade lite nya bekantskaper också. Bästa jag vann dessutom introtävlingen, men är man bäst så är man. Hehe!

Hur som helst, angående barnvakteriet så hade det gått superbra. Och då menar jag verkligen superbra. Ossian hade väl inte somnat förrän halv nio ungefär, men det var ju väntat eftersom allt var nytt och annorlunda. Sova i resesängen ville han inte heller, utan sov med farmor och farfar i deras säng. Under natten vaknade han... noll gånger! Två gånger hade farmor petat i nappen för att han gnällde men annars sov han från typ halv nio till halv nio. Lyx! Varrför kan inte barnen bete sig så bra när dom är hemma för?
2009-12-06 @ 19:35:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback