babysim idag

Idag har vi varit och plaskat. Sista gången den här terminen. Hade jättetrevligt med mina mamisar som jag också simmar med, iaf Sandra och Jessica och deras busungar är med. Fick skjuts av Sanda eftersom jag är bil-lös. Är verkligen värt supermycket att nån orkar svänga förbi en omväg och plocka upp mig. Tacktack!

Imöra är Jim antagligen ledig, om han inte blir särskilt inringd att jobba, så vi blir hemma på morgonen, men sedan ska han in på nån jullunch, så då åker vi nog med och drar ner till mormor på en gång och där blir vi hela helgen. Blir lite julklappsshoppande, och kanske lite annat shoppande också...hehe. Bävar lite för hur kallt huset kommer bli bara, igår när vi kom hem hade det hunnit bli rejält utkylt och idag när jag kom hem efter badet var det bara 14 grader inne. Brrrrrr. Så vi håller på och eldar för att få upp lite värme, men det tar tid. Och sedan håller det nog ett tag, men inte ända till måndag om vi inte underhåller värmen. :( Tur att Jims föräldrar kommer vara hemma så att de kan gå in och sätta igång en brasa innan vi kommer hem.
2009-12-17 @ 20:02:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ja och sen hittar man inte till ytan igen :D

2009-12-17 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback