Utflykt!

Idag har vi varit på utflykt med min mamma/Ossians mormor och dessutom fick Ossians farmor, som hade tappat rösten och därför var hemma från jobbet eftersom hennes jobb innebär prata i telefon hela dagarna, följa med.
Vi tog en tur till mannaminne och bönhamn. Intressant men sååå mycket grejer så man blir helt slut. Trevligt hade vi iaf. Avslutade dagen med att handla lite blommor så nu är det fint på trappen iaf. Och i år SKA jag måla räcket!
2010-06-22 @ 21:32:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kisse

ha ha känner igen det där SKA... nån gång händer det... fråga är bara när ;)



Trevligt med utflykt men visst är det konstigt vad packnigen växer för det där lilla barnet... att säga att livet inte förändras när man fått barn är SKIT SNACK men man kan fortsätta leva sitt liv som tidigare det gäller bara att ligga TVÅ steg före hela tiden, förbereda och bli jävligt stark så man orkar bära all packning ;)



Lukas äter väling, cider på FREDAG!!!!



min mobil dog ju som vanligt men din fråga var bra jag måste klura ut vad det blir i den påsen ;)

2010-06-22 @ 22:17:31
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback