Men dom bits ju!

Har varit ute och satt pärer medans mormor var barnvakt åt Ossian och la honom, så lite lyxigt. Rensade i odlingslådorna också så det kanske hinner bli nåt satt i dom och dessutom passade jag på att olja sitsarna på sandlådan, där tjockistanten ska sitta och dricka kaffe medans barnet leker. Hehe. Men sedan gick jag in, för sommarens underbaraste inslag började äta på mig. Knottj-lar! Och myggj-lar! Fast dom brukar inte bita mig så mycket, dom är mest irriterande!

Kanske skulle börja med en sån däringa måndagslista, men just nu är jag bara halvglad...hmmm. Gör kanske ett försök.

Idag är det måndag och jag är glad för att:

  • min underbara mamma har semester och är här och hälsar på oss!
  • jag har en spännande sak att göra på onsdag...men det vill jag inte riktigt berätta här.
  • jag har en underbar son och fin make!
  • vi ska på rolig fest på fredag.
2010-06-21 @ 21:46:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

PARTY!!!!



Jag ringer imorgon!

2010-06-22 @ 00:19:53
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Men jag blir galen. Jag döööör ju av nyfikenhet! =)

2010-06-22 @ 10:04:42
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback