Det finns inget dåligt väder?!

Men just nu håller himlens alla portar på att vräka ner vatten över oss. Så vi stannar nog inne. :) Måste ändå säga att jag nuter lite av ruskväder. När Ossian sover middag så ska jag passa på att ligga på sängen och läsa en bok. Det är bara sååå mysigt. Men förhoppningsvis lättar det upp lite så vi kan gå ut och plaska sen på eftermiddagen. Ossian diggar ju vattnet, och det går nog bättre med gummistövlarna den här gången, han går ju mer nu och lär kanske inte krypa ur dom.

Var och såg SATC2 igår och den var en riktig besvikelse måste jag säga. :( Karaktärerna har blivit som karikatyrer av sig själva och inte ens i närheten av hur dom brukar vara och hela filmen var som en enda stor förvecklingsbuskis. Har ju hört dåliga recensioner men ville ändå bilda mig en egen uppfattning, men blev riktigt besviken faktiskt.

Och vidare om sömnen så sov Ossian hela natten igen inatt fast han fick sova länge på dagen, så kanske bara var spökeri från förkylningen som gjorde att han sov dåligt. Vem vet! Får väl se om det fortsätter såhär bra igen nu!
Så här roligt hade vi när vi invigde regnstället som Ossian fick av mormor i födelsedagspresent!


2010-06-18 @ 10:32:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback